دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1398 - 12:15
مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر شهرکرد در گفتگو با آنا:

مردم حق دارند از آرای نمایندگان مجلس مطلع شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر شهرکرد گفت: مردم حق دارند که از آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطلع شوند و نمایندگان وظیفه دارند که در مقابل مردم پاسخگو باشند.
کد خبر : 428914
857.jpg

فاطمه بویری در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شفافیت آرا و اعلام کردن اموال نمایندگان حق مسلم مردم است که اطلاع داشته باشند. نمایندگان انتخاب می‌شوند تا مطالبه‌های مردم را به سمع و نظر مسئولان برسانند و باید در مقابل مردم به‌صورت شفاف پاسخگو باشند.


وی افزود: نمایندگان مجلس وظیفه دارند که در رأی دادن به لایحه‌ها نفاق و دوگانگی نداشته باشند و به‌روشنی آرای آنان مشخص باشد و در معرض نمایش عموم مردم قرار بگیرد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر شهرکرد با بیان اینکه عده‌ای از نمایندگان، مطالبه‌گری در خصوص شفافیت آرای نمایندگان را توهین به مجلس تلقی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌گویند چرا فلان منبری معروف هیئت‌های مذهبی به ما اعتراض می‌کند که چرا آرای نمایندگان شفاف اعلام نمی‌شود. درصورتی که وظیفه روحانیون و وعاظ هدایت مردم و بصیرت افزایی است.


بویری تصریح کرد: مردم ایران با انقلاب خود نشان دادند که خواستار تزویر و دورویی مسئولان نیستند و با حماسه هشت‌سال دفاع مقدس و ایستادگی مقتدرانه خود ثابت کردند که زیر بار ظلم نمی‌روند. اگر نماینده‌ای دورویی و تزویر در رفتار و عمل خود داشته باشد، مردم روی خوش به او نشان نخواهند داد و در انتخابات سال جاری به او رأی نمی‌دهند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته